رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند-راهبرد معاصر
سازمان هدفمندی یارانه‌ها: مردم حتما حساب بانکی خود را برای دریافت یارانه چک کنند عرضه اولیه سهام زاگرس دارو پارسیان در فرابورس ایران + جزییات وزیر نیرو: ۶ هزار مگاوات برق تا تابستان آتی وارد شبکه می‌شود طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو دی ۱۴۰۳ + جدول و شرایط شرایط پیش فروش سایپا برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول ممنوعیت فروش خودرو‌های وارداتی خارج از سامانه زیان ۲.۲ میلیارد دلاری سرقت رمزارز در ۲۰۲۴  ۴۴ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند  قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ قیمت مصوب میوه شب یلدا اعلام شد/ قیمت هندوانه، انار، خرمال، موز و نارنگی یارانه آذر واریز شد / دهک‌های چهارم تا نهم حسابشان را چک کنند شرایط فروش فوق العاده خودرو چانگان CS۳۵ تیپ ۳ واریز سود به بیش از ۴۴ میلیون مشمول سهام عدالت خاتمه یافت وزیر کار: ناترازی‌ها بیشتر از آنکه به شرایط امروز مربوط باشد، ریشه در برخی تصمیمات گذشته دارد آخرین قیمت ارز توافقی نیما/ دلار حواله ۶۲هزار و ۷۳۲ تومان شد

رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروزه چهار برند برای کره جنوبی یک سرمایه ملی و جهانی شده، روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.

صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران در نخستین نشست هم اندیشی برند‌های برتر تجاری اتاق بازرگانی ایران گفت: پس از جریان مشروطه زمانی که در کشور ما از اقتصاد و توسعه خبری نبود افرادی کار‌های بزرگی برای اقتصاد کشور انجام دادند و امروز نیز ایرانیانی را داریم که در اقتصاد جهانی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: متاسف هستیم که کشور ما چندین سال است که با مشکلاتی در مسائل مدیریتی روبه رو است.

حسن زاده افزود: اعتقاد دارم می‌توانیم در تمام مسایل با حمایت‌های قانونی بزرگ‌ترین مشکلات دنیا را در این کشور حل کنیم، کشور ما یک درصد مساحت دنیا و یک درصد جمعیت دنیا در اختیار دارد و ۱۵ درصد ذخایر طبیعی دنیا در این کشور است و در نتیجه کشور ما توانمندی بسیاری دارد؛ بنابراین امیدواریم تمام مسئولان نظام توجه بیشتری به صادرات و در زیرمجموعه آن برندسازی داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروزه چهار برند برای کره جنوبی یک سرمایه ملی و جهانی شده، روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.

وی همچنین اظهار کرد: بازار کشور جمهوری آذربایجان بازار بزرگی نیست، اما در همین بازار هم محصولات ایرانی به عنوان محصولات بی کیفیت عرضه می‌شود و رغبتی برای خرید آنها وجود ندارد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: به باور من هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی‌تواند کار کند، اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات برقرار است. / ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده