رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند-راهبرد معاصر
تخصیص ۱۸هزار سکه طلا در حراج بیستم مرکز مبادله اخطار سازمان هواپیمایی کشوری درباره سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند فرشاد مقیمی به عنوان رئیس هیات عامل ایدرو منصوب شد سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد لغو پرواز‌ها در برخی فرودگاه‌ها از ساعت ۲۱ امشب فروش ۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا در پنجاه و ششمین حراج شمش لغو انسداد ۱۰ روزه محور کندوان پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ + جدول قیمت‌ها هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است بازگشت ساعت آغاز به کار ادارات از ۱۵ مهرماه به روال گذشته دستور جدید مجلس برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وضعیت هوا در جاده‌های کشور | مه‌گرفتگی و بارش پراکنده در محور‌های شمالی

رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروزه چهار برند برای کره جنوبی یک سرمایه ملی و جهانی شده، روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۵۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.

صمد حسن زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران در نخستین نشست هم اندیشی برند‌های برتر تجاری اتاق بازرگانی ایران گفت: پس از جریان مشروطه زمانی که در کشور ما از اقتصاد و توسعه خبری نبود افرادی کار‌های بزرگی برای اقتصاد کشور انجام دادند و امروز نیز ایرانیانی را داریم که در اقتصاد جهانی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: متاسف هستیم که کشور ما چندین سال است که با مشکلاتی در مسائل مدیریتی روبه رو است.

حسن زاده افزود: اعتقاد دارم می‌توانیم در تمام مسایل با حمایت‌های قانونی بزرگ‌ترین مشکلات دنیا را در این کشور حل کنیم، کشور ما یک درصد مساحت دنیا و یک درصد جمعیت دنیا در اختیار دارد و ۱۵ درصد ذخایر طبیعی دنیا در این کشور است و در نتیجه کشور ما توانمندی بسیاری دارد؛ بنابراین امیدواریم تمام مسئولان نظام توجه بیشتری به صادرات و در زیرمجموعه آن برندسازی داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروزه چهار برند برای کره جنوبی یک سرمایه ملی و جهانی شده، روزگاری ایرانی‌ها برای خرید اجناس کره‌ای اکراه داشتند، اما امروز همین برند‌ها سبب شده کالای کره‌ای در بازار ایران جای خود را پیدا کند.

وی همچنین اظهار کرد: بازار کشور جمهوری آذربایجان بازار بزرگی نیست، اما در همین بازار هم محصولات ایرانی به عنوان محصولات بی کیفیت عرضه می‌شود و رغبتی برای خرید آنها وجود ندارد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: به باور من هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی‌تواند کار کند، اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات برقرار است. / ایلنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار